Bestuursondersteuner Randstad 18-04-2024

  1. Vacatures Sappemeer
  2. Bestuursondersteuner Randstad 18-04-2024

Werken in Sappemeer

 

Introductie vacature 

Functieomschrijving

Wil jij deel uitmaken van een snelgroeiende organisatie in de pensioensector en een cruciale rol spelen in het ondersteunen van het bestuur? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde Bestuursondersteuner om het team bij dit bedrijf te ondersteunen.

wat bieden wij jou
  • Minimaal 32 uur per week
  • Mooie Groningen, thuiswerken is een optie
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
  • Een groeiende organisatie, met veel flexibiliteit
  • Een bedrijf waar je je veel kunt ontwikkelen
  • Salaris is op basis van werkervaring
wie ben jij

Jij mag graag ontzorgen, jij bent iemand die analytisch en klantgericht is ingesteld. Je voelt je prettig in een klein team en bent bereid zowel de voordelen als de nadelen van een kleine organisatie te omarmen. Je bent een zelfstarter, die zijn verantwoordelijkheden en taken proactief benadert. Tevens ben je goed in plannen, organiseren en snel schakelen tussen verschillende onderwerpen.

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden. Het vastleggen van de vergaderingen en het opvolgen van de acties is een belangrijk onderdeel van de functie;
  • Afgeronde HBO-opleiding, liefst een juridische opleiding.
wat ga je doen

Als Bestuursondersteuner ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met diverse stakeholders, waaronder het bestuur, verschillende bestuurlijke commissies, de raad van toezicht, belanghebbendenorganen, het bestuursbureau, uitbestedingspartijen en externe instanties zoals DNB, AFM en KvK. Je zult bestuursvergaderingen en vergaderingen van belanghebbendenorganen inhoudelijk en organisatorisch voorbereiden, begeleiden en notuleren. Daarnaast bewaak en volg je actiepunten uit deze vergaderingen op.

  • Overleggen met interne en externe stakeholders, zoals bestuur, bestuurlijke commissies, de toezichthouder en de uitbestedingspartijen;
waar ga je werken

Dit bedrijf is opgericht in 2016. In de afgelopen jaren hebben zij bewezen een serieus alternatief te zijn voor pensioenfondsen en werkgevers die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor de uitvoering van de eigen pensioenregeling.

In Groningen werk je met ongeveer 13 collega's op de afdeling bestuursbureau. Hier werken zij één keer in de twee weken op locatie. Wil je vaker naar kantoor? Dat is mogelijk, helemaal aan het begin is dit handig om te doen. Ongeveer één à twee keer per maand ga je naar het midden van het land voor vergaderingen.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelBestuurssecretaresse
Indicatie salaris (min – max]5825 – 5825
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)40 – 40
Contactgegevensadministratief.groningen@nl.randstad.com , 613131526 onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/sk8XGOs21L8Jas4rKxwI

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitsappemeer.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Sappemeer en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.