Office Assistant AddWork 06-10-2023

  1. Vacatures Sappemeer
  2. Office Assistant AddWork 06-10-2023

Werken in Sappemeer

 

Introductie vacature 

Omschrijving

Als office assistent ben je de spin in het web en een onmisbare schakel op kantoor.

Je bent de steun en toeverlaat van een klein maar sterk team. Je bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse activiteiten. Je gaat fungeren als het eerste aanspreekpunt en zult een cruciale rol spelen in het handhaven van een efficiënte en professionele werkomgeving.

Jouw taken omvatten onder andere:

  • Het ondersteunen van het team met diverse administratieve en organisatorische taken.
  • Het beheren van inkomende en uitgaande communicatie per telefoon, e-mail en post.
  • Het beheren van ons klantensysteem en werken met office365.
  • Het plannen van de drukker, de studio, redactie en verspreider.
  • Het beheren van het ledenbestand.
  • Het beheren van de debiteuren en crediteuren en je hebt enige kennis van boekhouden (Snelstart) of je hebt geen moeite om dit onder de knie te krijgen.
  • Het beheren van de voorraden.
  • Het maken van de week-, maand- en jaarplanning.
  • Het doen van kleine boodschappen bij de supermarkt om de hoek, om gezamenlijk lekker te lunchen.
  • Heb je (enige) ervaring met WordPress? Helemaal top!

Over ons

AddWork is een fullservice communicatiebureau en, onder meer, uitgever van de WerkWijzer in Sappemeer. De WerkWijzer is een magazine met een online platform voor examenkandidaten van het (V)MBO, zij-instromers, herintreders en wordt 4 keer per jaar uitgebracht met telkens een ander thema.

Om een indruk te krijgen, kan je hier een kijkje nemen.

Onze wensen over jou

Zie jij jezelf als Office Assistent en kan je niet wachten om bij ons aan de slag te gaan? Mooi, kijk even of je aan onderstaande wensen voldoet:

  • Je beschikt over tenminste MBO denkniveau en/of hebt een MBO opleiding afgerond.
  • Je hebt Office365 goed onder de knie.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, in woord en geschrift
  • Je kan goed zelfstandig werken en prioriteiten stellen, hebt een klantgerichte houding en hebt oog voor detail.
  • Kortom, je ziet het werk en hoeft niet te vragen wat er gedaan moet worden.
  • Je bent flexibel in de werktijden (tussen 9.00u en 17.00u)

Wat wij bieden

Hard werken wordt beloond. Als jij onze office assistent wordt, bieden wij jou:

  • Een passend salaris op basis van jouw ervaring..
  • Flexibele werktijden.
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een eigen kantoorruimte, maar je mag ook bij ons zitten.
  • De koffie, thee én lunch zijn op onze kosten!
Je kan mailen naar of bellen via om een afspraak te maken.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelOffice Assistant
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheReclame/PR/Communicatie
LocatieSappemeer, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.dewerkwijzer.nl/vacature-bij-de-werkwijzer-office-assistant/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitsappemeer.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Sappemeer en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.