Functieomschrijving Mensen helpen met vragen over het inburgeringsproces en werken in een levendige omgeving. Dit is wat jij gaat doen als klantcontact medewerker voor het Service Centrum Inburgering! We zijn op zoek naar veel medewerkers, dus je maakt extra veel kans! De startdatum ligt op 24 juni 2024. Je gaat voor 32 uur per week aan de slag. Fijn toch? Jij krijgt energie van het denken in oplossingen. Je staat sterk in je schoenen en bent empathisch waar nodig. Duidelijk zaken uitleggen via de telefoon is voor jou geen punt. Door het stellen van de juiste vragen heb jij het inzicht waarmee je de situatie goed afhandelt. Heb jij zelf een keer een vraag? Geen probleem, dan trek jij aan de bel! Daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal tot in de puntjes. Het overgrote deel van de gesprekken wordt in het Engels gevoerd. Heb je al ervaring in een soortgelijke functie? Dan zien wij dit zeker als voordeel! In het kort: Als medewerker klantcontact geef jij informatie over alle vragen die te maken hebben met inburgering. Er zit enorm veel variatie in de doelgroep. Je zult bijvoorbeeld vragen behandelen van gemeenten of inburgeraars tot aan de vreemdelingen politie en advocaten. Leuk toch? Daarnaast krijg je te maken met de relevante wet- en regelgeving over inburgeren. Je wordt ingewerkt op het kantoor van DUO. Dit ligt vlak naast het station en is goed te bereiken. Fijn hé? Je start met een uitgebreide training waardoor je het werk snel kan oppakken! In het Service Centrum Inburgering van DUO worden vragen van inburgeraars, ketenpartners en interne klanten beantwoordt. Er zit veel verschil in de aard van de vragen. Van vragen over trainingen of examens tot aan boetes of leningen. Daarbij staan de drie Wetten inburgering uit 2007, 2013 en 2021 centraal. De afdeling bestaat uit ongeveer 30 collega's. Er is, ondanks het hybride werken, voldoende contact met elkaar en een fijne werksfeer. Wekelijks overleggen jullie waarin jij en collega's het werk bespreken of even bijpraten. Daarnaast worden er regelmatig borrels, etentjes en andere leuke dingen georganiseerd! Zie jij jezelf als de nieuwe kracht van het Service Centrum Inburgering (SCI) van DUO? Reageer dan snel via de solliciteerknop! Deze vacature gaat binnenkort van onze website af. Het is in de sollicitatie procedure verplicht om een motivatiebrief aan te leveren. Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
onbekend
Functietitel | Technisch Medewerker Klantenservice |
Indicatie salaris (min – max] | 17 – 17 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 32 |
Contactgegevens | overheid.duo@nl.randstad.com , 050 8505121 onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/RkcOFbR21QZhnR4bhy80 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitsappemeer.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Sappemeer en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.