Servicemedewerker Randstad 16-04-2024

  1. Vacatures Sappemeer
  2. Servicemedewerker Randstad 16-04-2024

Werken in Sappemeer

 

Introductie vacature 

Functieomschrijving

Mensen helpen en daarmee ook een goed salaris verdienen? Iets waardevols bijdragen aan onze maatschappij op een plek met leuke collega's?

Dit in een omgeving met veel ontwikkelmogelijkheden?

De eerstvolgende startdatum is op 27 juni 2024.

Later starten kan ook, solliciteer en wij bespreken de mogelijkheden met je.

wat bieden wij jou
  • € 16,64 bruto per uur
  • na 6 maanden gedeeltelijk thuiswerken mogelijk
  • je kiest je eigen contracturen
  • je start met een uitgebreide interne opleiding
  • leuke teamuitjes en borrels
  • 8,3% eindejaarsuitkering
wie ben jij

Jij bent iemand die anderen graag helpt. Je maakt snel en makkelijk contact en kan goed omgaan met verschillende emoties. Maar ook kun je prima uit de voeten met computersystemen. Multitasken kun jij als de beste. Tijdens het gesprek met de burger luister je goed naar de vraag die iemand heeft. Van daaruit zet jij de burger in de wachtstand en ga je in de systemen op zoek naar de benodigde informatie en koppelt dit daarna terug. Je werkt hierbij procesmatig en secuur.

  • je hebt minimaal mbo 3 werk- en denkniveau en ervaring met klantcontact;
  • je kunt zonder problemen een VOG aanvragen;
  • je bent in de opleiding 4 dagen beschikbaar
wat ga je doen

Als service medewerker beantwoord je vragen van burgers en ondernemers. Deze vragen kunnen gaan over toeslagen of betalingsregelingen.

Je bent als service medewerker het visitekaartje van het bedrijf.

Jij luistert goed en vraagt door zodat je de ondernemer of burger kunt helpen.

Je beantwoordt de klantvragen over de status van belastingaangiften, belastingaanslagen of – aanvragen.

Maar ook leer je om de beller te informeren over het proces van het doen van aangifte of een aanvraag voor een toeslag.

Het werk is dus heel divers. Je weet vooraf niet waar iemand over belt.

Na het gesprek leg je wat besproken is vast in de computersystemen.

Weet je niet direct het antwoord? Geen probleem, in de computersystemen en interne Q & A van het bedrijf kun je alle antwoorden vinden.

Iedereen start met een opleiding van 10 weken. In deze opleiding leer je alles over de interne organisatie. Je leert hoe de processen en systemen werken en over de toepassing van fiscale wetgeving. Daarbij leer je ook hoe je de interne informatiebronnen toepast in je werk. Deze uitgebreide interne opleiding is geheel betaald.

De lesdagen zijn maandag t/m vrijdag van 9 tot half 5.

Je kunt tijdens de opleiding geen verlof opnemen, want je kunt de burger of ondernemer pas goed te woord staan als je de interne opleiding hebt afgerond. Je kun daarom geen opleidingsdag missen.

  • je helpt burgers en ondernemers telefonisch met hun vragen;
  • je start met een interne opleiding om de systemen, processen en vindplaats van informatie te leren;
  • je communiceert het antwoord helder en duidelijk terug aan de burger of ondernemer;
waar ga je werken

Je gaat werken bij de overheid. Iedere dag bellen veel ondernemers en burgers met hun specifieke vragen. Samen met je collega's help je hen het goede antwoord te geven. Op de werkvloer heerst een geweldig goede werksfeer. De fijne werkomgeving is ook waarom werknemers hier graag willen werken. Op de afdelingen organiseren ze vaak leuke activiteiten.

Er zijn binnen de overheid veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Je wordt continu uitgedaagd nieuwe skills te leren en jezelf te ontwikkelen. Je werkplek is zeer goed bereikbaar met het OV. Als je met de auto reist houd er dan rekening mee dat je de parkeerkosten zelf betaalt.

Je start altijd met een interne opleiding. Na de opleiding word je ingeroosterd volgens een vast rooster. Je werktijden zijn tussen 8:00 uur en 20:00 uur.

Na 6 maanden is hybride werken mogelijk. Na één jaar is er een kans om in dienst te komen.

  • kans op een vaste baan;
  • veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • laura is je vaste contactpersoon;
  • na 6 maanden is hybride werken mogelijk;
  • je krijgt een eindejaarsuitkering van 8,3%.
sollicitatie

Ben jij de nieuwe service medewerker die wij zoeken? Of wil jij meer informatie over de verschillende startdatums? Solliciteer dan snel en wij nemen contact met je op.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelTechnisch Medewerker Klantenservice
Indicatie salaris (min – max]16 – 16
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevensbelastingdienst.groningen@nl.randstad.com , 06-57398542, 06-16121201 onbekend
Type contractTijdelijk
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/4kDbX3421XIw743PE5CM

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitsappemeer.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Sappemeer en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.